ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΑΛΑΙΑ ΤΕΥΧΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

www.aiginitika.blogspot.gr

Α Ρ Θ Ρ Α

1η Μάη: Πάντα Επίκαιρη – Φάρος ελπίδας για τους αγώνες του Σήμερα

 Τα φέρνει έτσι η ιστορία που κάθε φορά η 1η του Μάη να αποκτά ξεχωριστό νόημα. Πάντα ...

Η ομορφιά είναι ηθική…και ηθική είναι η ομορφιά

Της Ελένης Τομπέα Τι είναι ηθική; Καταρχήν θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε το γεγονός πως οι ηθικοί ...

Πώς μπορεί η αποκέντρωση να επηρεάσει την ανάπτυξη

Του Ράλλη Γκέκα , διδάκτωρα Οικονομικών της Τ. Α. Στην πολιτική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ...

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΙΓΙΝΑΣ
 
Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4/10 στο 1ο δημοτικό σχολείο Αίγινας, η εκδήλωση: «Αρχαία ελληνική: ζώσα ή τεθνεώσα, παρούσα ή παρελθούσα, γλώσσα;»
Συζητήθηκε η χρησιμότητα  της εκμάθησης του αρχαίου τονικού συστήματος από τους νέους μας, το επιχείρημα της ευκολίας για τα παιδιά τα οποία ήδη δυσκολεύονται στα μαθήματα, η πολυτιμότητα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και η ιστορική κεφαλαιοποίησή της. 
 
  Η κα Π. Χατζηαλεξιάδη αναφέρθηκε στην ελληνική γλώσσα ως εργαλείο του νου και των εννοιών, της μουσικής του λόγου, του στοχασμού, του συλλογικού βίου. Ο κος Κ. Σταυρόπουλος μετέδωσε με γνώση και πάθος την εμπειρία του από την διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα παιδιά του δημοτικού.
 
  Στο κύριο μέρος της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η πολυετής, τεκμηριωμένη, μοναδική έως το 2014, επιστημονική έρευνα του ‘Ανοικτού Ψυχοθεραπευτικού Κέντρου’: «Η επίδραση της  εκμάθησης του πολυτονικού συστήματος και των αρχαίων ελληνικών στην νοητική ανάπτυξη των παιδιών». Τα αποτελέσματά της αναδεικνύουν σημαντικές διαφορές στις οπτικοχωρικές δυνατότητες των παιδιών μετά τον πρώτο χρόνο εκμάθησης των αρχαίων τόνων και πνευμάτων, και σημαντικές διαφορές στο λεκτικό νοητικό πηλίκο μετά τα τέσσερα έτη της εκμάθησης των αρχαίων ελληνικών.
Γράφτηκε από τον/την Super User