christmas tree 1

 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΑΛΑΙΑ ΤΕΥΧΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

www.aiginitika.blogspot.gr

Α Ρ Θ Ρ Α

1η Μάη: Πάντα Επίκαιρη – Φάρος ελπίδας για τους αγώνες του Σήμερα

 Τα φέρνει έτσι η ιστορία που κάθε φορά η 1η του Μάη να αποκτά ξεχωριστό νόημα. Πάντα ...

Η ομορφιά είναι ηθική…και ηθική είναι η ομορφιά

Της Ελένης Τομπέα Τι είναι ηθική; Καταρχήν θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε το γεγονός πως οι ηθικοί ...

Πώς μπορεί η αποκέντρωση να επηρεάσει την ανάπτυξη

Του Ράλλη Γκέκα , διδάκτωρα Οικονομικών της Τ. Α. Στην πολιτική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ...

ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ

Από το Γενικό Λύκειο
ΑΒΡΑΜΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ  ΚΕΡΚΥΡΑΣ - ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ.
ΑΛΥΦΑΝΤΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ- ΚΑΡΜΕΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ - ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ) ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ     ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΑΛΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΝ. ΜΑΚ/ΝΙΑΣ
ΓΚΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ
ΓΚΟΝΤΣΙΑΡ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ    ΣΕΡΓΚΕΙ    ΙΡΙΝΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ  ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)  ΠΑΝ. ΜΑΚ/ΝΙΑΣ
ΓΡΥΠΑΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΔΕΛΗΣ ΑΧΙΛΛΕΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ) ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΔΟΑΝΗ    ΕΛΕΝΗ    ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) ΤΕΙ ΣΤΕΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΕΜΠ
ΚΑΡΙΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΑΡΟΥΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ) ΑΕΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΑΤΣΑΣ    ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ    ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ     ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν.)
ΚΟΥΝΑΔΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Τ.Ε.  ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΟΥΤΣΙΟΥΚΗ ΑΛΤΕΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ) ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ  ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ     ΑΕΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΛΟΡΕΝΤΖΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤΕΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΛΟΥΛΑΣΙ ΚΡΙΣΤΙΑ ΑΡΤΟΥΡ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΧΑΝΙΑ) ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΑΚΑΡΑΤΖΗ ΣΩΖΙΑ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)
ΜΑΡΙΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΡΥΣΤΑΛΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΤΩΝ (ΔΡΑΜΑ) ΤΕΙ ΑΝΑΤ. ΜΑΚ/ΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΜΕΤΟΥΣΙ ΣΕΡΙΟ    ΓΙΑΣΑΡ    ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΠΑΝΤΕΙΟ
ΜΠΑΣΟΥΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΩΖΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
ΜΠΕΓΚΑ ΜΑΡΙΑΝΑ ΝΙΚΟΛΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ) ΤΕΙ ΑΝΑΤ. ΜΑΚ/ΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ
ΝΑΤΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ    ΑΕΝ
ΠΕΤΡΑΣ     ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ ΜΑΚ/ΝΙΑΣ
ΠΙΛΤΣ ΔΑΝΑΗ ΑΡΝΟΛΝΤ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Τ.Ε. (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ)  ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
ΡΑΚΙΠΙ ΤΙΣΓΙΑΝΟ ΜΑΝΩΛ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
ΡΟΔΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ΕΚΠΑ
ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΟΣ     ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΙΩΑΝΝΗΣ     ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΟΔΟΣ) ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΤΡΟΜΠΛΟΣ ΟΘΩΝΑΣ    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ) ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΩΡΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΤΡΙΚΑΛΑ) ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΟΓΙΑΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
ΤΣΟΤΣΟΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΣΠΑΙΤΕ
ΧΑΛΔΑΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ     ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΧΑΡΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)    ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ

Από το ΕΠΑΛ

ΒΛΑΧΑΚΟΥ ΑΝΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) - ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΓΚΑΡΗ    ΕΛΕΝΗ    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ) ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΛΕΒΕΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΛΑΡΙΣΑ) ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΑΛΑΙ    ΚΛΕΡΣΑ    ΤΑΓΙΑΡ    ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤΕΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΕΜΑΤΣΙ ΜΑΡΙΝΕΛΑ ΡΑΜΑΝΤΑΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΝΤΑΜΟΥΡΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ-ΜΑΡΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΠΥΡΓΟΣ) ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΡΙΜΗ    ΜΑΡΙΑ-ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ

Τα ΑΙΓΙΝΗΤΙΚΑ ΝΕΑ συγχαίρουν τα παιδιά για την επιτυχία τους και τους εύχονται  καλή σταδιοδρομία.

 

Λίγες σκέψεις για το δυστύχημα

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με τα καθήκοντα του ερευνητή ή με την δικαστική διαδικασία αλλά θα σημειώσω μερικές σκέψεις, κάποια ερωτήματα που βασανίζουν την κοινωνία της Αίγινας.
Οπως βλέπετε από τη φωτογραφία η τραγωδία συνέβη λίγα μέτρα από τη Μονή. Ο οδηγός του ταχύπλοου έρχεται από ανοικτή θάλασσα και αν έβλεπε μπροστά του είχε όλη την απόσταση δική του να μη πάει πάνω στο σκάφος ή δεξιά του στα 50 μέτρα και να πέσει στα βράχια. Τωρα τι δουλειά έχουν τα ναυτικά δίκαια και ο κανονισμός κλπ δεν μπορώ να καταλάβω. Η φωτογραφία μιλάει από μόνη της σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο.
Βρέθηκαν 4+1 ναυτικοί που έτρεξαν να εξυπηρετήσουν τον ιδιοκτήτη του σκάφους. Αυτοί σίγουρα ξέρουν ποιοί επέβαιναν στο σκάφος, που τους μετέφεραν και πως τους οδήγησαν στις οικίες τους. Πρέπει να έχουν την βασική ευθύνη αφού δεν ενημέρωσαν άμεσα την Λιμενική Αρχή να τους παραλάβει.
Το ταχύπλοο έφυγε χωρίς να πετάξει σωσίβια στους ανθρώπους που βρίσκονταν στη θάλασσα. Ισως να είχε γλυτώσει και το 5χρονο κοριτσάκι που πήγε από πνιγμό. Τώρα αν έμπαζε νερό το σκάφος και που φύσαγε ο άνεμος είναι ψιλά γράμματα. Το ηθικό μέρος είναι να έμενε και να πρόσφερε βοήθεια στους ναυαγούς που δημιούργησε.
Το Λιμεναρχείο της Αίγινας απουσιάζει από το δυστύχημα. Αυτό έπρεπε να παραλάβει τους επιβάτες και τον χειριστή του ταχύπλοου αλλά φαίνεται ότι δεν λειτουργούσε το σκάφος του και έδειξε αδυναμία να επιτάξει σκάφος για να βρεθεί κοντά στο δυστύχημα.
Τέλος είναι αδύνατον ο 78χρονος ασθενής και ο 85χρονος συνεπιβάτης του να μπόρεσαν να επιβιβαστούν στο σκάφος. Εδώ και ο 2οαρης δυσκολεύεται.
Οσο για τον Υπουργό κ. Δρίτσα πρέπει να του μάθει κανείς, παρά την ηλικία του, ότι υπάρχει εκπρόσωπος τύπου στο Λιμενικό που μπορεί να ανακοινώσει τα δελτία τύπου.

ΟΙ ΠΕΡΓΚΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ


Και πάλι οι πέργκολες της παραλίας της Αίγινας (τα γνωστά σε όλους μας, αντιαισθητικά κατά γενική ομολογία, θερμοκήπια )απασχόλησαν το Δημοτικό συμβούλιο Αίγινας στη συνεδρίαση της 2 Αυγούστου. Με αφορμή τη λήψη απόφασης από το Δημοτικό συμβούλιο για το αν απαιτείται  αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την αντικατάσταση (δηλαδή αλλαγές) των στεγάστρων στο παραλιακό μέτωπο Αίγινας, έγινε μια ακόμη συζήτηση πάνω σε ένα θέμα που απασχολεί ακόμη και σήμερα τους Αιγινήτες πολίτες. Αν δηλαδή αξίζει η εικόνα αυτή για ένα τόσο όμορφο παραλιακό μέτωπο νησιού, απλά και μόνο για να διπλασιάζουν ή τριπλασιάζουν τον χώρο εργασίας τους οι επιχειρηματίες του νησιού κατά  τους χειμερινούς μήνες. Μάλλον όχι, αφού και η κίνηση περιορίζεται αρκετά και στο νησί μας τους χειμερινός μήνες, ενώ η κακή εικόνα με τις ξύλινες κατασκευές  και τα νάιλον συνοδεύει  το κατάστημα και την παραλία όλο το χρόνο. Η ουσία λοιπόν δεν είναι αν θα γίνουν κάποιες διορθωτικές αλλαγές όπως προβλέπονται (όπως η απόσταση από το δρόμο 1,5 μέτρο , η απόσταση 1,60 από την όψη των  κτηρίων, η κατάργηση των μηχανισμών κα των πλάγιων παραπετιών, η χρωματική ομοιομορφία, η απελευθέρωση του χώρου των πεζών(αν ποτέ τηρηθεί σωστά), αλλά αν μπορεί να αλλάξει οριστικά και ουσιαστικά η όψη της παραλίας με την αφαίρεση όλων αυτών των ξυλοκατασκευών. Μπορεί λοιπόν να ψηφίστηκε η απόφαση να μην περάσει η επικαιροποίηση των αλλαγών από Αρχιτεκτονικό διαγωνισμό (μειοψήφισαν Τζίτζης,Ντελής) αλλά  οι όποιες αλλαγές προβλέπονται εκ της μελέτης να γίνουν, μάλλον ελάχιστα αισθητικά αποτελέσματα  θα επιφέρουν στην σημερινή εικόνα του παραλιακού μετώπου, το οποίο μέτωπο σε συνδυασμό με την μετατροπή του απέναντι πεζοδρομίου σε πάρκιν μηχανών, μόνο ευχάριστη αισθητική εικόνα δεν προσφέρει στον επισκέπτη, που επιζητά κάτι παραπάνω σε  ένα νησί, από μια επανάληψη εικόνων της πρωτεύουσας που εγκατέλειψε και προσπαθεί έστω και για λίγες μέρες να ξεχάσει.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟ ΑΓΩΓΟ


Είναι γνωστό ότι τα νησιά του Αργοσαρωνικού και ιδίως η Αίγινα υποφέρουν από σοβαρές ελλείψεις υποδομών και δη, υποδομών αναφορικά με το νερό. Μέχρι σήμερα, η κάλυψη των  αναγκών των περίπου 13.550 κατοίκων και των χιλιάδων επισκεπτών και τουριστών του νησιού της Αίγινας γίνεται μέσω ειδικών υδροφόρων πλοίων, τα οποία μεταφέρουν 2,4-2,5 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού ετησίως, με κόστος μεταφοράς περί τα 4 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Μέρους του εν λόγω κόστους καλύπτει ο Δήμος Αίγινας, ο οποίος αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα και συχνά αδυνατεί να εξοφλήσει το κόστος μεταφοράς του νερού στους υδρομεταφορείς ιδιοκτήτες των υδροφόρων πλοίων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα συχνά, το νησί να βρίσκεται αντιμέτωπο με τον φόβο της έλλειψης νερού.
Το σοβαρό αυτό πρόβλημα έρχεται να επιλύσει το έργο της κατασκευής υποθαλάσσιου αγωγού σύνδεσης της νήσου Αίγινας με την ΕΥΔΑΠ, το οποίο συνιστά έργο πρώτης προτεραιότητας για την Π.Ε. Νήσων Περιφέρειας Αττικής. Το έργο αυτό έχει προϋπολογισμό 30.135.000 ευρώ με αναθεώρηση και ΦΠΑ προκηρύχθηκε στις 25.11.2015,  θα ολοκληρωθεί σε 36 μήνες και η διαγωνιστική διαδικασία του προχωράει με ταχείς ρυθμούς από τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων.
Λόγω της σπουδαιότητας και του μεγέθους του συγκεκριμένου έργου για το νησί της Αίγινας, εκδήλωθηκε έντονο το ενδιαφέρον σημαντικών κατασκευαστικών εταιριών προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία. Στο πλαίσιο αυτό, ασκήθηκαν τρεις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, προκειμένου να απορριφθούν συνδιαγωνιζόμενες εταιρίες από το διαγωνισμό, κάτι που θα καθυστερούσε σημαντικά την διαγωνιστική διαδικασία.
Ευτυχώς όμως, ένα σημαντικό εμπόδιο για την υλοποίηση του έργου προσπεράστηκε οριστικά με την σημερινή απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία απέρριψε και τις τρεις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων, κάτι που επιτρέπει  να γίνει αξιολόγηση των τεχνικών προτάσεων των διαγωνιζόμενων εταιριών, να βγει βαθμολογία και να αναδειχθεί η ανάδοχος εταιρία του έργου.
Κατόπιν αυτού, ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ.Τάκης Χατζηπέρος δήλωσε: «Εκφράζω την βαθιά μου ικανοποίηση για  την σημερινή απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που απεμπλέκει από δικαστικές διαμάχες προς το παρόν ένα σημαντικό έργο δημοσίου συμφέροντος για τους πολίτες της Αίγινας. Το έργο της κατασκευής υποθαλάσσιου αγωγού σύνδεσης της Αίγινας με την ΕΥΔΑΠ είναι έργο ουσίας, το οποίο θα βάλει τέλος στο μεγάλο και κοστοβόρο πρόβλημα υδροδότησης του νησιού, όπως απαιτούν οι χιλιάδες κάτοικοι του εδώ και δεκαετίες. Αυτό το έργο η Περιφέρεια Αττικής επιθυμεί διακαώς να υλοποιήσει προς χάριν του δημοσίου συμφέροντος, το οποίο καλείται να υπηρετεί».

ΟΛΟ ΛΟΓΙΑ Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ

Σήμερα 12-7-16 η ΔΕΗ διέκοψε την παροχή ρεύματος στην περιοχή Νοσοκομείου, για τρίτη φορά μέσα σε ένα μήνα για «την τοποθέτηση ενός Διακόπτη για την ασφαλέστερη τροφοδότηση του Νοσοκομείου Αίγινας, λόγω αυξημένων φορτιακών αναγκών της καλοκαιρινής περιόδου». (Σύμφωνα με σημερινή απάντηση της ΔΕΗ σε mail που της στείλαμε)
 Πολύ καλά έκανε αλλά αυτό αν ήταν έργο προγραμματισμένο θα έπρεπε να γίνει πριν αρχίσει η θερινή περίοδος ή στο τέλος αυτής. Ετσι δεν θα κινδυνεύουν με αυτή τη ζέστη τα μικρά παιδιά αλλά και η τρίτη ηλικία, όπως και οι ασθενείς που έχουν ανάγκη την παροχή ρεύματος. Χώρια ότι την πρώτη φορά η πινακίδα έγραφε «ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 8πμ έως 15μμ» και το ρεύμα επανασυνδέθηκε στις 17μμ και σήμερα έγραφε «ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 8πμ έως 14μμ και επανήλθε στις 15μμ με αποτέλεσμα να προκληθεί στα ψυγεία απόψυξη και να αλλοιωθούν οι τροφές.
Προτείναμε στην ΔΕΗ οι διακοπές να είναι 4ωρες το πολύ 5ωρες ώστε να αποφεύγονται τα προβλήματα που δημιουργούνται με τις πολύωρες διακοπές. Με την απάντηση που πήραμε από τον προϊστάμενο της ΔΕΗ Πειραιά «Όσο αφορά τα σχόλια σας αναφορικά με τις διακοπές του ρεύματος σας ενημερώνουμε ότι ελήφθησαν πολύ σοβαρά από την ιεραρχία της υπηρεσίας μας» νομίζαμε ότι κάτι θα άλλαζε αλλά φαίνεται ότι και η ΔΕΗ ακολουθεί την γνωστή πολιτική «Λόγια μεγάλα με ψεύτικες υποσχέσεις».
Πρέπει να σταματήσουν οι 7ωρες και 9ωρες διακοπές ρεύματος ιδιαίτερα πάνω στη θερινή περίοδο. Νομίζω ότι πρέπει σοβαρά να σκεφτούμε τις ομαδικές μηνύσεις μήπως τα πρόστιμα συνετίσουν τους υπεύθυνους της ΔΕΗ