ΔΙΑΒΑΣΤΕ
ΠΑΛΑΙΑ ΤΕΥΧΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
www.aiginitika.blogspot.gr
Α Ρ Θ Ρ Α
Η ΓΡΑΦΕΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ
- Δημιουργηθηκε στις Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015 19:34
- Τελευταία Ενημέρωση στις 26.09.2023
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ Π. ΧΑΤΖΗΠΕΡΟΥ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ
Συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη Π. Χατζηπέρου με φορείς του νησιού και τη Δημοτική αρχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17-6-2015 στην Αίγινα. Εκεί τέθηκαν όλα τα καίρια προβλήματα που απασχολούν το νησί μας, έγιναν τοποθετήσεις και ερωτήσεις πάνω στις οποίες υπήρξε η δυνατότητα διαλόγου και απαντήσεων. Αναφέρουμε τα κυριότερα θέματα που απασχόλησαν τη συζήτηση.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ: Η διαχείριση των απορριμμάτων σε τοπικό επίπεδο είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για κάθε Δήμο σε συνεργασία με την περιφέρεια. Στον τρόπο διαχείρισης όμως υπήρξε διαφωνία μεταξύ κ. Χατζηπέρου και του αντιδήμαρχου κ. Γενίτσαρη. Ο μεν αντιπεριφερειάρχης πρότεινε την αγορά ενός πλοίου που θα γυρίζει στα νησιά του Αργοσαρωνικού και η διαχείριση θα γίνεται εντός του πλοίου, ο δε Γενίτσαρης η διαχείριση να γίνεται στο χώρο μεταφόρτωσης στη Σκοτεινή με τις σχετικές χρηματοδοτήσεις από την περιφέρεια. Σε κάθε περίπτωση ο τελικός λόγος ανήκει στις Δημοτικές αρχές.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ: Η θέση του αντιπεριφερειάρχη είναι η δημιουργία δυο βιολογικών μονάδων, με πιθανούς σταθμούς σε Πέρδικα και Βαγία.
ΧΕΡΣΑΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: Το μεγάλο αγκάθι του νησιού. Λιγοστά δρομολόγια που δεν εκτελούνται σωστά, αυτοκίνητα σε άσχημη κατάσταση και ένα ΚΤΕΛ που κωφεύει στο μεγάλο πρόβλημα της κοινωνίας. Όλοι οι παρευρισκόμενοι δήλωσαν την αγανάκτηση και την ανάγκη να υπάρξει δυνατότητα και σε ιδιώτες να συμμετέχουν στις μεταφορές, αφού ο φορέας ΚΤΕΛ Αίγινας δεν μπορεί να προσφέρει τις αναγκαίες υπηρεσίες στο νησί(παρά τα δυο νέα λεωφορεία 30 θέσεων, που έρχονται για να ενισχύσουν το ΚΤΕΛ)
ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα το νησιού. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών οδηγεί στο φαινόμενο τα πλοία να φεύγουν την ίδια στιγμή και στη συνέχεια να υπάρχουν μεγάλα κενά των δρομολογίων. Το Υπουργείο έχει καλέσει σε σύσκεψη συνεννόησης τις εταιρείες και φαίνεται πως κάτι αλλάζει, γιατί άρχισαν να γίνονται τα δρομολόγια εναλλάξ από τις εταιρείες με την υποχρέωση να καλύπτουν και τα δρομολόγια προς Μέθανα ,Πόρο.
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ: Το έργο βρίσκεται στην έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να προχωρήσει στο επόμενο τελικό βήμα, την δημοπράτηση.
ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ: Κι εδώ υπάρχουν δύο αντικρουόμενες απόψεις .Το σχέδιο του Δήμου είναι για ένα κλειστό Γυμναστήριο στο Κτήμα του Γκίκα, μια κατασκευή μεταλλική και αρκετά ακριβή, ενώ οι αθλητές ,οι προπονητές και οι εκπρόσωποι των ομάδων ζητάνε μια γρήγορη και φτηνή κατασκευή (τύπου μπαλόνι)που θα μπορεί να ολοκληρωθεί σύντομα και με πολύ χαμηλό κόστος.
ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Προβληματισμός υπήρξε για τις δυνατότητες εκμετάλλευσης του πρωτογενή τομέα Αίγινας. Η ομάδα Αιγινητών που ασχολείται με το θέμα αλλά και ιδιώτες που εκτρέφουν οικόσιτα ζώα ζητούν να βοηθηθούν, ώστε να μπορούν να ασχοληθούν σοβαρά με τον πρωτογενή τομέα.
Εδώ αξίζει να τονιστεί η σωστή θέση του κ. Χατζηπέρου, ότι για τη σημερινή κατάσταση στον πρωτογενή τομέα φταίει η πολιτική της Ευρωπαϊκής ένωσης, που τον εξαφάνισε κυριολεκτικά για να μπορούν να πωλούνται τα Ευρωπαϊκά προϊόντα και αναρωτήθηκε γιατί άραγε οι Έλληνες επιθυμούν σε ποσοστό 80% την παραμονή τους στο ευρώ, αφού με το νόμισμα αυτό η ανάπτυξη και η οικονομία της χώρας βρίσκεται μονίμως σε ύφεση.
Συμπερασματικά να πούμε ότι τα προβλήματα του νησιού είναι πολλά. Η περιφέρεια έχει «πεδίο δόξης λαμπρό» για έργα, αλλά προς το παρόν υπάρχουν λιγοστά αποτελέσματα (εκτός του υποθαλάσσιου αγωγού), που επιδεινώνονται και από την οικονομική συγκυρία των ημερών που ζούμε. Βέβαια, όπως σημείωσε ο κ. Χατζηπέρος, πολλά εκ των έργων και των αιτημάτων που τέθηκαν είναι έργα του κεντρικού κράτους και όχι μόνο της περιφέρειας, ενώ η γραφειοκρατία καθυστερεί απαράδεκτα την ολοκλήρωση ακόμη και των πιο μικρών έργων.
Who's Online
Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 14 επισκέπτες