ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΑΛΑΙΑ ΤΕΥΧΗ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

www.aiginitika.blogspot.gr

Α Ρ Θ Ρ Α

1η Μάη: Πάντα Επίκαιρη – Φάρος ελπίδας για τους αγώνες του Σήμερα

 Τα φέρνει έτσι η ιστορία που κάθε φορά η 1η του Μάη να αποκτά ξεχωριστό νόημα. Πάντα ...

Η ομορφιά είναι ηθική…και ηθική είναι η ομορφιά

Της Ελένης Τομπέα Τι είναι ηθική; Καταρχήν θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε το γεγονός πως οι ηθικοί ...

Πώς μπορεί η αποκέντρωση να επηρεάσει την ανάπτυξη

Του Ράλλη Γκέκα , διδάκτωρα Οικονομικών της Τ. Α. Στην πολιτική της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για ...

Ευχετήριο μήνυμα.

της Γιούλη Χατζηαλεξιάδη

Συμβαίνει να παρακολουθώ την εξέταση παιδιών για μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία.
Τα παιδιά εξετάζονται και δρομολογούνται ορθά  στο νοσοκομείο όπου παρευρίσκομαι κι εγώ για να εκπαιδευτώ στο αντικείμενο αυτό.
Και οι διαγνώσεις είναι σωστές. Και οι θεραπευτικές διαδικασίες που προτείνονται είναι εύστοχες.
        Ωστόσο, αν ακούσει κανείς, δηλαδή αν τα ρωτήσει τα παιδιά, όλα λένε τι είναι αυτό που τα επηρεάζει αρνητικά: «παγώνω όταν μου βάζουν όριο χρόνου στην έκθεση», «έχω άγχος αν θα τα καταφέρω»,  «δεν έχω κανένα πρόβλημα με την αριθμητική». Αυτό το τελευταίο παιδί έχει σημαντικό πρόβλημα συγκέντρωσης και, βεβαίως, πρόβλημα και με την αριθμητική.
     Βλέπω τα παιδιά να αντανακλούν τις σχέσεις και τα άγχη που υπάρχουν στο σπίτι τους. Είμαι σίγουρη ότι θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματική η θεραπευτική παρέμβαση εάν περιελάμβανε και τα άγχη των γονέων, οι οποίοι, άθελά τους πλαισιώνουν με αυτά τα άγχη τα παιδιά τους. Οι περισσότεροι γονείς, εκτιμώ, θα ήταν δεκτικοί σε μια τέτοια παρέμβαση, διότι και οι ίδιοι θα ανακουφίζονταν και τα παιδιά τους θα ελευθερώνονταν.
     Η ευχή εφέτος ας είναι να εξελιχθούν τα παιδιά μας δημιουργικά και ελεύθερα, σύμφωνα με τις δυνατότητές τους και τις προσωπικές τους ευαισθησίες.
    Και να καταφέρουμε να τους εξασφαλίσουμε τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέψουν την άνθισή τους.
    Στην Ελλάδα που δοκιμάζεται άγρια αυτό σημαίνει ότι οφείλουμε να παλέψουμε διπλά και στοχευμένα.

Γράφτηκε από τον/την Super User